IN and OUT

Nu inteleg ce se intampla cu designerii de moda. Am vrut sa imi cumpar o pereche de sandale, dar nu am gasit nici macar o pereche care sa imi vina bine(adica sa stea ca pe un picior de om, nu ca pe o copita de cal). Dintr-un motiv care imi scapa, s-au facut numai sandale pentru varfurile degetelor. Probabil unii dintre voi v-ati confruntat cu aceeasi problema, dar eu am gasit o solutie: mami. Mi-a spus ca imi gaseste ea o pereche de sandale asa cum vreau eu. Mi-a gasit si mi le-a trimis. Ajung astazi la camin si cand probez minunatele incaltari, vad ca imi cam inotau picioarele in ele. Dupa, ma uit la numar. Erau 39, eu port 38. De vis.

Alta chestie pe care nu o inteleg este de ce femeile accepta sa fie bataia de joc a unor creatori de moda. Am vazut pe strada o multime de fete in pantaloni cu turul la genunchi. Pe prima domnisoara am banuit-o ca are probleme cu mictiunea si ca nu poate fara pampers, dar cand am vazut ca sunt mai multe, mi-am zis ca nu se poate sa fie toate bolnave cu vezica. Asadar, asta-i moda!?

Decat sa port pantaloni cu turul la genunchi mai bine fac turul metroului in chiloti(o alta moda in Occident unde harta de metrou are mai mult de 2 magistrale care strabat orasul de la un capat la altul).

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

