O viata simpla

Am facut un exercitiu de imaginatie: eram in locul meu preferat de pe planeta(Bora Bora) si duceam o viata simpla. Eram gazda unei pensiuni modeste si ii faceam pe oameni sa se simta bine in vacanta. Daca voiau sa vorbeasca, ii ascultam si discutam cu ei despre orice, daca nu, ii lasam in pace. Plecam dimineata sa inot in ocean si serile le petreceam intr-un hamac prins de doi palmieri si citeam ce imi pica in mana. Nu aveam nici telefon, nici internet, nu scriam decat cu pixul pe hartie. Castigam bani din turism cat sa am din ce trai. Asa m-am intalnit cu Fericirea.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

