Scrisoarea unui caine vagabond

Recomandare 1: Cititi textul ignorand parantezele.(semnat: Catelul)

Voiam sa va spun si voua cum am ajuns propriul meu dusman.

Nu mi-am dorit niciodata un stapan(o facultate), desi Camila(mama) mi-a recomandat unul(una). Stapanul meu(Facultatea mea) este Circul(Informatica). Lucrez pentru el(ea) ca balerin profesionist(studenta). Il(o) urasc! E langa mine ca o tumoare, ca un cancer caruia nu ai ce sa ii faci fiindca a devenit una cu tine. Doar ca stapanul(facultatea) asta nu ma omoara ca boala, ci ma pazeste sa nu mor(imi ratez viitorul) ca prostul(proasta), de unul(una) singur(singura).

Eu am uitat sa va spun ca sunt prost(proasta), dar va spun acum, sa stiti la ce sa va asteptati. Am o prostie care ar putea fi legendara daca oamenii ar preamari-o la fel ca pe inteligenta. Cica prosti sunt peste tot, dar e greu sa gasesti unul destept. Eu cred ca inteligenti si descurcareti in viata sunt peste tot, dar e greu sa gasesti unul prost, prost. De asta ar trebui sa ma preamariti!

Din pacate, stiu sa ma dau peste cap(sa scriu cateva programe la calculator) si sa merg(sa fac) pe sarma(site-uri). Stiu ca un animal(om) obisnuit nu e obligat sa faca asta. Se uita la mine Camila(mama) de parca as fi Marius Urzica(olimpica la Informatica). Normal, ea doar se plimba prin arena(merge la serviciu), fara sa faca nimic spectaculos si daca eu stiu sa fac ceva, deja sunt animal(om) cu aptitudini(studii) superioare.

Vreau sa fug de aici sa scap de nebunii astia care ma cred asa destept cand eu sunt foarte prost.
Vreau sa fug in lume si sa raman acolo.
Vreau sa fug de lume pentru ca nu o mai suport.
Vreau sa fug din calea asta pentru ca imi e frica sa ajung unde ma duce.
Vreau sa fug pe drumul meu spre libertate.
Iertati-ma, m-a luat valul. Ce tampit(tampita) sunt! V-am zis ca sunt prost(proasta), uitati dovada! De unde val? Poate un val de putoare(un miros de mancare) de la Sconx(vecinii de alaturi care tocmai gatesc).

Daca s-ar vinde(oferi) bilete de tren pe gratis(cu reducere) pentru cainii vagabonzi(oamenii obisnuiti)… Dar nu, doar cu Circul(facultate) se poate calatori pe gratis(cu reducere).

„Toti cainii merg in Rai!”(Oamenii nu mai stiu ca SE POATE!)

Al vostru(A voastra),
Cainele(Studenta) de la Circ(Informatica), ala(aia) care se crede vagabond(scriitoare)

Recomandare 2: Recititi textul si de data asta inlocuiti cuvintele scrise ingrosat cu cele din paranteza.(Semnat: Adriana)

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

