Pe strada da, pe iarba nu

(sursa fotografiei: Ziarul Adevarul)

Astazi m-am trezit de dimineata si m-am prezentat la Facultatea de Drept pentru cursa de cros. De cum am intrat in curtea Univeritatii, am inceput sa aud o gramada de conversatii care mi s-au parut cel putin interesante. Vi le prezint asa cum mi le amintesc:

A: Cum il chema pe prof?
B: Nu mai stiu, fata.
A: Pai trebuie sa ii stii numele ca altfel nu poti sa participi, da’ iti spun alea niste nume de profi si poate iti amintesti.

C: Salut! Ce mai faceti?
D: Uite am venit si noi la cros, da’ numai pentru prezente. Sa nu iti inchipui ca m-am pregatit.

P: Nu calcati iarba! Protejati spatiul verde! Mihaela, de ce esti in blugi? Cum crezi ca alergi asa?
Mihaela: Paaaaai… sa vedeti ca…
P: Sa vad? Pai vad! Treci si tine de banda(n.r. era vorba despre o banda care inconjura spatiul verde din curtea Universitatii astfel ca noi, gibonii de studenti, sa nu cumva sa calcam iarba in picioare).

E: Nuuuu! Stati! Nu plecati, dragi studenti! Mai avem foarte multe premii de dat si e pacat sa le pierdeti!

S: Ce-ai, fata, alergam?
L: Nuuu! Doamne fereste! Mergem si noi mai incet, ce io ma pun cu astia? Nu ii vezi cum fug?

P: Domnisoara, mergeti pe partea carosabila!

Cel mai mult mi-a placut premierea celor mai tineri participanti (clasa a doua). Au venit si cativa studenti de la Academia Nationala de Educatie Fizica care erau un fel de proiectii in viitor ale atletilor prichindei. Eu de ce nu am fost la cros cand aveam 8 ani?
M-au uimit si veteranii competitiei, ba chiar ii priveam aspirational. Vreau sa fiu si eu ca ei! Pot sa inteleg de ce nu am castigat si de ce nu sunt la nivelul studentilor de la ANFS, dar cu siguranta am sa incerc sa fiu. Pana atunci, va invit sa dati cateva ture de parc dimineata. Pe cuvant ca nu o sa regretati.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

