Inca un an, inca un bal

Nu se aude nimic in legatura cu balul facultatii mele, asa ca m-am gandit sa nu ratez ocazia atunci cand Georgi m-a invitat la al ei. Parea un plan bun: trebuia sa urcam intr-un taxi, sa ajungem acolo si sa ne distram de minune.

Am plecat tarziu de la fete din camera pentru ca ele nu erau inca gata atunci cand am ajuns eu, dar m-am pus pe mancat placinte cu mere si timpul mi-a trecut destul de repede. De la camine trebuia sa mergem pe strada Mihail Moxa pana ajungeam direct pe Calea Victoriei, iar de acolo trebuia sa gasim repede un taxi. Toti barbatii intorceau capul dupa Georgi. Ii inteleg, as fi facut la fel in locul lor.

Dupa o multime de taxiuri ocupate, am vazut unul liber si am urcat in masina cu gandul la cat de draguta urma sa fie seara noastra. Nu stiu cum, dar taximetristul incepuse sa ne spuna ca ne duce la Cora sa facem niste cumparaturi si apoi la el acasa. Mi se facuse frica si ma tot uitam la Georgi asteptand reactia ei. O strangeam de mana, in timp ce Anca tot „ha ha ha” cu soferul si soferul „ha ha ha” cu noi. Facusem ochii cat cepele si asteptam sa vad ce urmeaza si unde ajungem in cele din urma. Taxiul a oprit in fata unei cladiri care parea fara pereti, dar deasupra careia scria „Kristal”. Era clubul unde trebuia sa ajungem. Ce fericire pe capul meu sa ma vad cu bine la destinatie!

E de prisos sa incep sa descriu oamenii de acolo. Costumele de carnaval sau… de baie, depinde de la caz la caz. Nu pot trece la fel de usor peste concursul de Miss si Mister.
Dupa ce am cunoscut „candidatii”, a urmat proba de aptitudini. O fata imbracata intr-un batic plin de paiete argintii a dansat „provocator”, o alta fata a prezentat „moda”, o alta s-a apucat sa tipe la microfon, crezandu-se mare actrita(poate era, dar pe o alta planeta), o supraponderala a dansat din … buric, desi pe mine ma uimit stratul gros de grasime de pe burta ei care tremura ca o piftie, miss accesorii de lux a vrut sa ne spuna o poezie, dar a uitat-o si a trebuit sa rada toata sala de ea ca sa si-o aduca aminte, iar ultima a dansat pe o melodie populara impreuna cu partenerul ei. Imi place folclorul, poate din cauza asta preferatii mei au fost cei din urma. Urmeaza baietii. Despre unul v-am vorbit deja. Ceilalti au fost ba invartitori de clatite, ba cantareti, ba fotbalisti, ba dansatori de polca. A fost un spectacol haios. Cei care au castigat au fost cei care facusera dansul popular. Bravo lor!

Mai departe ajungem la trupele muzicale: Suie paparude si Connect-R. In timp ce primii au facut „o scamatorie” la locul DJ-ului, celalalt a facut un spectacol destul de dragut. Mi-au placut foarte mult dansatorii si jocul lor scenic. Nu am mai avut chef de leganat si m-am „instalat” pe o bancuta in apropiere de masa trupelor. Prost loc am mai ales. Ma uitam la baietii aia, saracii, cum faceau pe maimutele de pe plaja si se pozau cu toate fetitele care veneau innebunite la ei sa le ceara un autograf. Ma mai uitam la baietii obisnuiti care nu stiau cum sa se mai miste sa le atraga atentia boboacelor, dar acestea erau mult prea ocupate sa capete privirile altora…. unora care stiu sa sara sau sa „cante” si apar la TV.

La toaleta am avut placerea sa cunosc o diva adevarata. Era cocotata pe chiuveta, spunea „Fata, ce sexy sunt!” sau „Stiu ce fac, dar nu pot sa ma abtin!” si isi deschidea camasa cu bestialitate admirandu-si sanii, apoi isi ridica fusta si se uita la picioarele ei, dupa care izbucnea intr-un ras isteric. Se lamenta pentru ca a plans o noapte dupa cineva, iar acum „nenorocitul” nu are decat sa planga si el! Merita sa vada cum e!

Am mai batait putin pe muzica aia, dupa care ne-am mutat in Club A. Ma simt bine acolo, in mod particular la nefumatori, unde am purtat cateva discutii care merita tinute minte. O sa trec peste priviri, replici stupide , fum si caldura.
Am ajuns inapoi in camera la sase dimineata. La opt aveam curs de aerobic. Nu am ajuns, dar la universitate m-am prezentat la zece. Am facut toate cursurile si seminariile. La unele chiar am inteles. Nu imi venea sa red. Cu tot somnul, oboseala si durerea din picioare am reusit sa fiu atenta.

Va voi spune ca fiecare zi e o noua aventura la fel ca fiecare bal din fiecare an. Asta cred ca rimeaza, dar nu ma intereseaza! Va doresc atatea activitati cate posibilitati! Si daca tot fac poezie, sa fie cu filosofie! Mult succes, copii!

Fotografia are o sursa: Ziarul Adevarul.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

