– Vrei alune? / – Nu sunt bune!

Luni am fost impreuna cu alti patru colegi sa ne inscriem la facultate la Bucuresti. La intoarcere, in tren era o caldura de nedescris si simteam ca mi se lipeste tot corpul de pielea murdara din care erau facute scaunele, asa ca m-am ridicat si am iesit pe coridor. Acolo, o creatura cu dintii strambi, ceva intre barbat si femeie, cu parul ciufulit, pielea maslinie si fata murdara, o persoana nu tocmai agreabila a venit la mine si mi-a aratat un carton pe care scria cu albastru un mesaj induiosator. Voiam sa ii dau ceva bani, fiindca imi ramasese restul de la metrou, dar colegul meu, Tomi, s-a oferit sa ii dea mai bine un pachet de biscuiti. Zicea el ca poate persoanei respective ii era foame. Mare mi-a fost mirarea sa vad cum creatura s-a strambat la mine de parca as fi considerat-o ultima cersetoare, atunci cand voiam sa ii dau biscuitii de la Tomi. Surpriza! Nu a vrut sa ii accepte.

Concluzii? Trageti singuri!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

