Hopul dintre generatii

De cate ori nu ati auzit „pe vremea mea… nu se facea asa… noi eram mai…”? Probabil de foarte multe ori.

In ultimele saptamani „m-am imprietenit” cu toti cainii de la bloc, mai ales cu cei mici si crem, carora li se spune „pechinezi”. Stapanii lor ii plimbau fara lesa pe motiv ca „nu musca”, dar eu am o atractie speciala, asa ca in ultimul timp toti le-au facut cadou javrelor cate o zgarda. De fiecare data cand trec pe langa ei, oamenii ma privesc fix in ochi, imi zambesc politicos si vor sa afiseze un „uite, pentru tine l-am legat; ca sa alergi linistita!”. Din pacate, eu stiu ca ma injura in gand si nici un sfant si nici un mort nu mi-a scapat de gandurile lor spurcate, asa cum nici javrele lor nu au scapat de jignirile mele.

Desi credeam ca i-am cunoscut pe toti, astazi, pe cand ma apropiam de „linia de sosire”, am vazut pe banca* un barbat cu un catel langa el. De la departare catelul parea oarecum jucaus si dadea isteric din coada in timp ce stapanul sau il mangaia. Mi-am zis ca ar trebui sa ma opresc daca nu vreau sa intre piciorul meu in contact cu dintii potaiei. Barbatul avea o varsta mijlocie. Daca m-ati intreba, as spune 45-50 de ani. Avea o burta destul de mare si o camasa fixa peste ea. In timp ce ma apropiam mi se parea suspect catelul, iar cand am ajuns langa om, mi-am dat seama ca avea pantalonii deschisi si „cainele” era de fapt organul sau genital.

Exista doua posibilitati: ori eu nu tin pasul cu lumea, ori lumea a innebunit de-a binelea.

*era asezata chiar pe strada principala, pe unde merg si alti oameni si pe langa care masinile circula intr-una

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

