Tema iubirii intr-un text studiat

     Ieri de dimineata, l-am intalnit pe Moromete in poiana lui Iocan si am citit impreuna ziarul. Pe la pranz,  Maitreyi m-a rugat sa o invat franceza, dar nici eu nu stiu, asa ca i l-am recomandat pe Allan. Dupa-masa am fost in vizita la familia Giurgiuveanu, unde am jucat carti cu Otilia. Pentru mine, ea a ramas o Enigma. Seara, invatatorul Herdelea m-a invitat la un bal. Mi-a spus ca Ion poate sa treaca sa ma ia de acasa, dar a trebuit sa il refuz, intrucat trebuia sa gasesc urgent O scrisoare pierduta. Imi notasem pe plic adresa de la Moara cu noroc, unde voiam sa petrec Ultima noapte de dragoste impreuna cu Harap-Alb.

     Azi-dimineata am auzit ca Iona a disparut, asa ca mi-am cumparat un Baltag de Plumb, pe care mi-l recomandase Vitoria. Nu poti stii niciodata ce se poate intampla Sara pe deal. Desi nu imi imaginam ca o sa fiu sfasiata de vreo Leoaica tanara, imi facusem un Testament pentru orice eventualitate. Cand Alexandru Lapusneanu mi-a spus ca ma vrea, desi eu pe el nu, am inceput un Joc Secund.

     Din pacate, luni va fi Intaia noapte de razboi.

3 comentarii

  1. Ti-am lasat acest comment ca peste muuuuult timp, sa il revedem si sa radem impreuna de cat de stresate eram de BAC si cum am invatat noi intr-o saptamana cat trebuia intr-un an!😀 Multa bafta sa avem!

  2. imi place🙂
    de ce nu-l vrei pe lapusneanu ca cica ar fi romantic
    sper ca ai luat bacu😛

  3. L-am luat chiar onorabil.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

