Fericit sau trag?

Am principii comuniste. Mi-a spus cineva ca daca as fi trait in acea perioada ajungeam secretar de stat. Mi s-a parut amuzant. Atunci nu am inteles de ce mi-a zis asa ceva, dar acum m-am dezmeticit.

Cred in dreptate si sper sa fac lumea fericita. Suna ca dracu. Nu, nu vreau sa ajung Miss Univers si nici sa descopar bomba atomica. Vreau doar sa caut un Everest si sa ma masor cu el. Daca ne potrivim am sa raman in istorie daca nu, am sa mor fericita pentru ca nu m-a invins oarecare.

M-am lamurit cum e cu fericirea.

Uneori am suferit prea mult incat sa am deptul sa nu spun niciodata „Sunt prea fericita”.

4 comentarii

  1. te-ai lamurit deja cum e cu fericirea? :)) o, cate mai ai de aflat, de trait si de schimbat pareri si stari!😀
    am mai avea multe de zis dar ma uit la un film tare si nu vreau sa-l pierd

  2. Daca preferi sa vezi filmul inseamna ca ft multe nu ai de zis. Nu pune „in gura mea” propozitii care nu imi apartin. Nu am spus ca gata am terminat cu fericirea ci ca m-am lamurit ce vrea sa insemne. Iar schimbatul parerilor si al starilor si mai ales „aflatul” nu au vreo legatura cu fericirea. Ea nu presupune ratiune.

  3. ce sa zic, ignorantul alege mereu ignorantza:)) hai ca totusi cred ca stii de gluma;)

  4. fericit cel ignorant :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

