Romania? Adrian Mutu!

Niciodata nu mi-a placut fotbalul. Mi se pare prea periculos sa merg pe stadion sa vad un meci si cred ca nu am niciun motiv sa imi asum acest risc si nu ii inteleg pe cei care totusi merg, desi nu sunt gorile paroase, betivane si aruncatoare de petarde. Nu inteleg de ce trebuie sa ma bucur pentru ca niste baieti castiga sau pierd meciuri si in ambele cazuri tot o gramada de bani au.

Am fost intrebata saptamana trecuta de unde sunt si am fost surprinsa sa aud „Romania? Adrian Mutu!” sau ” Cristian Chivu is from there!”.

Acum stiu ce fac de fapt baietii astia. Ei sunt un fel de reclama. Ei sunt cei care au fost capabili sa introduca tara in memoria strainilor.

Stiti ce cred eu? Ca daca nu avem o economie infloritoare si nici o putere internationala si nici petrol in maruntaie si nici o istorie mareata sau cateva obiective turistice semnificante singura varianta de a ne face tara populara este sportul. Fie el fotbal, handbal, canoe sau oricare altul, prin intermediul lui un strain obisnuit poate afla ca Romania este pe harta.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

