Sa ma unga iar

Ce stiam? Ca stau intr-o tara ingrozitoare.  Ca aici sunt oameni saraci si acolo bogati. Ca noi suntem tratati ca gunoaie si ei ca clienti. Ca suntem nesimtiti iar ei draguti. Ca avem o parere foarte proasta despre noi.

Ce stiu acum? Ca ei nu au foarte mult ci doar suficient. Ca dragalasenia lor te copleseste sau te enerveaza. Ca ei au munti de gunoaie in strada si ca mafia are o putere inimaginabila. Ca nu aveam ce sa cautam in Europa, dar ca exista acasa.

Cum privesc acum lucrurile? Cred ca sunt mult mai relaxata decat inainte. Am o parere foarte buna despre mine. Stiu ca pot sa incerc sa fac aici ce am vazut acolo si mi-a placut. Stiu unde au gresit ei si stiu ca pot sa nu le repet greselile. Pot sa dezvolt. Stiu sa astept. Am invatat sa spun „multumesc” si „va rog”.

Imi pare rau pentru ca m-ati enervat, oameni buni. Daca cineva ar vrea sa imi implineasca o dorinta, mi-ar placea ca dupa un botez, titlu*.

*In loc de „titlu” cititi titlul articolului in continuarea propozitiei.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

