Colindam?

Sunt aici de ceva timp. Imi este greu sa ma obisnuiesc, dar ma descurc.

Deseara o sa mananc o gramada de scarbosenii. Scoici cu paste, salata de fructe de mare, peste cu masline si nu mai stiu ce, panetone etc. Nu cred ca as mai suporta un Craciun ca asta.

Eu o vreau pe mami langa mine sa imi faca sarmale, muschi de porc in zeama de varza si Carpati. Il vreau pe tati sa imi faca friptura pe gratar si carnati de casa.

Mai vreau sa mergem la Ioani cu colindul pentru ca imi place atmosfera din casa lui si la profa de chimie pt ca ne da mereu o bunatate de cozonac si la Rosu pt ca ne da vin si incepesa se incalzeasca afara.

Imi e dor sa stau 3 ore la coada la supermarket, sa ma fure tiganii, sa dea masina peste mine si sa ma certe secretarele si oamenii in autobuze.

M-am saturat de „mi scuzi” si de „grazie”.

Asteptati-ma!

„De Craciun ma intorc acasa!”

3 comentarii

  1. esti sau ai fost mai mult timp in italia?:D

  2. am fost

  3. cul:)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

