Cum sa te stergi

Nu inteleg… de ce au murit copiii aia la revolutie? Ca sa ce? Ca sa faca dintr-un popor de oameni care se voiau liberi un popor de gaini fricoase. De ce va e frica ma? Sa nu muriti? Sa nu moara ai vostri? Va e teama de suferinta si de mai ce? O sa va dau o veste proasta: de murit oricum muriti si de suferit… daca traiti in Romania asta e starea generala. Pai sa mori pentru un vis e o prostie. Dar sa nu te lasi calcat in picioare si sa fii OM este un principiu.

Ia puneti-va in locul alia care e amenintata in scara blocului cu un cutit sa isi lase geanta si doar un vecin aude asta, sau in locul aluia care e batut pe pe terenul de sport de unii si un coleg vede asta. Daca ati depune plangere nu v-ar placea ca acel martor cheie sa aibe pantaloni pe el si sa spuna ce a vazut? Aaaa asa v-ar placea? Si voi de ce sunteti ma asa gaini? Imi e rusine cu voi! Da, chiar si cu tine cel care citesti, te stiu bine, stiu ca mereu citesti blogul meu! Va stiu pe toti! Si repet: imi e rusine cu voi!

2 comentarii

  1. cam brutal, nu?
    tu stii ce ai face in situatii diferite?

  2. Cred ca asta imi place cel mai mult: sa imi imaginez cum as fi reactionat daca eram eu cea care… Si mai cred ca este singura modalitate prin care pot intelege drama fiecarui om.
    Despre brutalitate nu discut. Ar fi multe de spus.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

