S-a intamplat sa fie bine

La intrebarea „Care dintre voi crede in destin si nu in intamplare?” s-au ridicat doua maini. Una era a mea.

Biblia ne ofera un exemplu interesant, cel cu Iuda. Desi nici el nu crede, pana la urma il vinde pe Iisus. Insa nu cred ca exact la acest tip de destin vreau sa ma refer.

De ce cred in ursita?Pentru ca am nevoie de asta. Pentru ca unele lucruri NU se pot schimba si pentru ca nu pot crede ca in orice clipa ceva intamplator imi poate schimba cursul vietii. Eu nu cred in coincidente. Eu nu cred nici in „predestinarea vietii”, dar imi place sa cred ca sunt fiica parintilor mei pentru ca CINEVA a dorit asta si a facut acest lucru posibil, nu pentru ca asa s-a intamplat.

Intr-adevar toti avem aceeasi soarta fie ca o numim destin sau intamplare: asteptam sa murim.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

