Legam mana cu mana?

Mi-au spus cativa „la multi ani”. Eu nu consider ca azi e ziua mea. „Adriana” si „Andreea” nu suna la fel, asa ca nu sarbatoresc nimic. Sa va mai urez „la multi ani” pentru maine? Mai bine le urez autobuzelor romanesti sa creasca mari, drumurilor romanesti sa fie sanatoase, spitalelor romanesti sa aiba parte de tot ce isi doresc, traficului din oras sa mai slabeasca si porcilor sa se ingrase mai putin intr-un an… nu ca altii in 10 (domnilor din top 300, mai usor cu milioanele astea multe!).

Si sa inchei grandios, va urez voua, citiorilor mei dragi, sa aveti parte de cea mai buna fasole cu ciolan la PROtv si de cele mai amuzante farse la Antena 1. Eu plec la tara si am sa ma sacrific sa mai respir si aer curat.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

