Am omorit un calator

Eu nu mai pot cu voi! M-am saturat! Sa nu generalizez pentru ca sunt si exceptii? Eu vreau sa vad un roman care sa fie exceptie si ma marit cu el! Desi incepusem sa fac progrese in a-mi construi o lume in care oamenii sa nu ma mai afecteze si incepuse sa ma doara la 10 m in spate de toti ceilalti, azi am mai primit un pumn in fata.

Cred ca ne consideram prea handicapati. Problema este ca nu imi dau seama daca suntem sau nu.

De cand ma stiu am detestat replicile de mahala din autobuz gen: „da` daca stiati ca o sa coborati la prima de ce v-ati dus in spatele autobuzului?” sau „dar de ce nu mergeti in spate pt ca e loc destul?” sau „cucoana de ce nu iti tii copilul pt ca imi rupe ciorapii”. Nu am sa uit nici de discutiile intelectuale si inutile gen „vaaaai ce au mai spart astia strazile, nenorocitii” sau „ce s-a mai scumpit uleiul” sau mai stiu eu ce altceva.

Am incercat si o sa incerc in continuare sa nu intru in conflicte pt ca efectiv le detest, dar azi era cat pe ce sa clachez cand o cucoana a inceput sa tipe la mine ca am urcat cu ghiozdanul in spate in autobuz si ca ar fi trebuit sa mi-l iau in mana. M-am gandit ca poate o lovisem din greseala asa ca mi-am cerut scuze. Cucoana s-a aprins si mai tare vazand ca tot cu ghiozdanul in spate stau. Asta mi-a confirmat faptul ca imi cerusem scuze degeaba si nu o lovisem, asa cum am crezut. Am lasat-o sa vorbeasca si nu i-am raspuns, desi imi doream sa fac lucrul asta. Nu cred ca avea rost sa imi consum nervii pt o dobitoaCA CARE murea de grija mea.

Dupa „incident” a inceput doamna sa faca tot felul declaratii ironice: „dar ce nesimtiti sunt domne oamenii din ziua de azi” sau „nu mai poate sa stea lumea in autobuz”(mentionez ca ea statea pe scaun). O alta domnisoara spunea glorioasa: „eu am reusit sa ma mut si o sa plec din tara asta!”. Felicitari, domnita! As fi facut la fel pentru ca m-am saturat de handicapatii din autobuze si s-a facut prea frig de mers pe jos, iar condusul… sa zicem ca nu este punctul meu forte si traficul in Craiova este semiparalizat.

Din pacate nu pot sa ma bucur de respect pentru ca oamenii ma urasc doar pentru ca m-am nascut tot aici, ca si ei. Cred ca ne uram intre noi.

As vrea sa le transmit celor de la RAT o mare UE pentru ca autobuzul are 21 de locuri cand calatorii sunt de 3 ori mai multi(in zilele bune) si pt ca biletul s-a facut 1.5 lei, desi conditiile sunt la fel de proaste! Iar calatorilor le transmit sa nu mai moara de grija altora si sa stea linistiti pe scaunele lor!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

