Renoveaza-ma

In clasa a 9-a aveam ore dupa-masa, motiv pentru care multe nopti de iarna incetosate m-au tavalit prin curtea din spate a liceului, care era ca scoasa din filmele cu Harry Potter. La vremea respectiva nu stiam ce curs va lua viata mea. Din punctul asta de vedere nu mi-am modificat pozitia. Toti colegii mei (mai putin Anca) stiu ce vor sa faca si au planuri de viitor. Eu nu am. Avusesem o inclinatie ciudata spre traditii si mancaruri si emisiuni la tv cu invitati care nu stiu sa gateasca, dar care sa imi tina companie in timp ce eu fac asta si cu un restaurant-karaoke in care oamenii sa fie liberi sa se joace cu mancarea asa cum nu isi pot permite sa o faca in alta parte. Din pacate sunt eleva unui prestigios liceu din Craiova si nu se cade ca tocmai eu sa fac scoala de rusine sa ma fac bucatareasa. Ma intreb ce s-ar intampla daca un alt elev vine si spune ca vrea sa cante la acordeon sau sa fie frizer sau sa macheze artisti. Acelasi lucru? DA. Ma dispera faptul ca nu am curaj si faptul ca nu am atata nebunie incat sa plec si sa traiesc in mizerie numai pentru a face o meserie care imi place. Acum sau mai de mult am incetat sa cred ca pot schimba lumea. Lumea e aceeasi singurul lucru pe care pot sa il fac este sa raman „aceeasi si mereu alta”. Imi e ciuda de faptul ca sunt obligata sa fac lucruri care nu imi plac si imi e ciuda ca am lasat atatia oameni sa se joace cu mintea mea. M-am umplut de influente. Renovati-ma.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

