Ne vedem la semafor

Ma prezint ca toata lumea la ora 7:30 in fata Agronomiei sa sustin examenul pentru obtinerea carnetului de conducere. Inainte de a intra politistul ne spune de 2 ori sa retinem numarul de ordine. Striga, striga… eu sunt 28. Imi iau anexa si observ ca cineva imi face semne disperate si imi ureaza succes(erau Lumi si Alina, care gresisera cladirea si ajunsesera putin mai tarziu). Imi ocup scaunul si citesc foaia pe o parte si pe cealalta. Dupa ce intra toata lumea, un politist spune ce sa scriem pe anexa. Cand ajunge la „-Treceti in chenar numarul de ordine.”, se ridica un domn pentru ca nu il mai tine minte. Politistul nu e surprins(eu inca ma intreb cum a reusit performanta sa uite de la usa pana la scaun). La sfarsit spune: ” -Sunt intrebari?”. O doamna putin sfioasa se ridica si zice: „-Pot sa imi pun ceasul la mana?”. Pe verso trebuie sa semnam a doua oara ceva si supraveghetorul spune: „Trebuie sa fie aceeasi semnatura cu prima”, asta dupa ce ne avertizase ca la perioada in care am parcurs orele de conducere sa scriem luna si anul in loc de „asta toamna”(cum scrisesera alti stimabili fosti cursanti).

Termin de raspuns si merg la corectat cu anexa si chestionarul. In fata mea era o doamna care semnase total diferit in cele doua locuri. Multi au picat, dar multi au trecut.

Toata lumea avea frumos in buzunar pusi banii pentru oras. Asta inseamna ca daca iei sala orasul „se aranjeaza” sau „trebuie aranjat pentru ca altfel te pica”. Grav e si ca trebuie aranjat dar si ca nu pica aproape nimeni la oras.

Inca nu imi revin dupa ce mi-am dat seama de dimineata cat sunt de inteligenti viitorii fosti soferi. „Domnule politist, m-am turmentat!”

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

