Ziar(t)ist

Voiam sa scriu articole in ziar pana azi, cand m-am gandit cat de goi sunt jurnalistii. Mi-e scarba sa incep sa umplu spatii in ziare. Spatii pe care unii le folosesc sa se stearga dupa ce isi fac nevoile fiziologice. Ce soarta trista au jurnalistii… sa stea toata ziua si sa caute mici chichite si nereguli si sa faca din ele adevarate catastrofe. Ideal ar fi un jurnalist care sa arate doar realitatea. Prostii! Suna de parca ai spune: zi-mi adevarul! si as intreba „care adevar?” sunt atatea adevaruri incat fiecare poate fi privit ca o minciuna dintr-un anumit punct de vedere.

Un om care conducea in stare de ebrietate a omorat o femeie care traversa regulamentar.

Un elev s-a indragostit de profesoara de romana.

Un copil s-a aruncat pe geam si a murit.

O fetita a fost ucisa cu cruzime de un vecin.

Un baietel a disparut.

Sunt lucruri importante pt familiile victimelor sau ale inculpatilor, dar neimportante pentru un om obisnuit. Ce e un om obisnuit? asta nu mai stiu pentru ca timp de cateva saptamani s-a discutat un accident al unui tanar care se presupune ca s-ar fi sinucis… Mai mult decat „saracul baiat!” nu am auzit, desi toata lumea era innebunita cu dezbaterea subiectului. Mint! Ioani chiar a pus cateva probleme interesante: ce a gandit acel tanar, cauze etc. A fost singurul care a privit problema din afara ochilor de caine turbat pe care ii au unii jurnalisti.

Ma doare rau sa fiu ziarista. Eu nu sunt pentru a scrie stiri cotidiene. Nici macar sa scriu nu stiu. Da! Recunosc! Nu stiu sa scriu pentru ziar si poate ca asta este marele defect al jegurilor de articole pe care le-am facut: nu vor fi populare!

11 comentarii

  1. a venit ieri la mine la servici o tanti care a zis ca e om de cultura. am intrebat-o ce profesie are si a zis ca e jurnalista. m-am gandit la ce ai scris aici si am asteptat pana a plecat sa rad bine :)))

  2. Am o problema cu „oamenii de cultura”. Nu stiu ce sunt de fapt.

  3. tocmai ti-am zis =)). se pare ca jurnalisti =))))))))

  4. Asta am inteles deja dinainte :))
    Ma intereseaza ce crede un om despre sine cand spune „sunt un om de cultura”

  5. nu toti jurnalistii is de rahat…da` marea lor majoritate DA

    apropo…ce parere aveti de atoatestiutorul CTP ?!?

  6. @adi: in majoritatea cazurilor presupun ca omul respectiv crede ca este mult mai mult decat in adevar. am avut ghinionul sa ma lovesc de cativa oligofreni de genul. ce-ar fi sa zic si eu ca sunt om de cultura pentru ca lucrez la un centru cultural? ar da bine, nu? ;))
    @bebe: „Cristian Tudor Popescu nu uraste. Nu cred sa fi urit vreodata. Articolele lui pleaca din disperare. Din disperarea ca lucruri atit de simple nu sint intelese, ca toate tarele noastre impiedica intrarea noastra in rindul lumii.” (Augustin Buzura)… ceva de genul. CTP nu e atoatestiutor. e un frustrat, la fel ca Pruteanu. si are toate motivele sa fie frustrat. spre deosebire de alti frustrati, in schimb, el are posibilitatea + tupeul de a si le exprima in public.

  7. deci „crispatu`” este un tip cul: stie politica, se pricepe la sport (tenis), este critic de filme…ma intreb, oare la ce nu se pricepe !?!?!?
    daca l`am ruga frumos, cred ca ne`ar construi si o bomba atomica la cat de priceput e!

  8. Nu poti afirma faptul ca un om se pricepe la orice si nici ca domnul CTP ar fi in stare sa iti faca o bomba atomica daca il rogi frumos. Idolatrizezi omul asta.

  9. eu nu vad de ce am condamna oameni care pana la urma sunt mai complecsi decat noi🙂 (nu e un mit, exista asa ceva ;)). bebe si multi altii, pe care ii inteleg la randul lor, au o problema cu oamenii care nu sunt unilateral dezvoltati. pana la urma, pe mine ma lasa destul de rece subiectul CTP ca persoana, la fel ca celelalte subiecte… mondene… ar fi mai bine sa vedem inspre ce bate dl respectiv cu atata ura/nostalgie/vehementa etc etc. e chiar atat de rau vazut bunul simt in ziua de azi? chiar atat de ne-la-moda?

  10. ctp e un comunist borat…si pt asta merita urat !!! n`am problema cu el ca e complex, dezvoltat sau cum vrei tu sa`i zici; am boala pe el ca e un bolsevic imputit…`tu`i mama lui inca !!! si astia de la tembelizor il idolatrizeaza (nu io)…

  11. Aseara nu imi era somn si am stat pana la 4 dimineata la Tv urmarind toate emisiunile in reluare. Am inceput cu „principalele stiri ale zilei” si priveam alternativ pe Prima TV si pe PRO tv. Ia ghiciti:erau aceleasi stiri. Vdeam ceva pe Prima la 1-2 min dadeau stirea pe Pro si viceversa(sunt curioasa daca stirile de pe Antena 1 erau tot crimele, violurile si cazaturile alea). Dupa stiri(cred ca pe la ora 2) am vazut „Povestiri de noapte” pe Acasa tv si in paralel emisiunea lui Fuego pe National. La Povestiri era „o preselectie a buricelor”(cateva „dansatoare orientale”: 3 de la scoala de dans a Yasminei, 2 „cantarete si dansatoare de oriental”(care erau impotriva manelelor si ziceau ca arta lor nu se compara cu vulgaritatea dansatoarelor de la „Miss Piranda”(mie mi-au placut mai mult tigancile), 3 prostitu… pardon… 3 dansatoare pt petreceri care s-au dus la piata sa cumpere cate ceva de mancare in hainele de lucru… pardon in tinute extravagante pentru ca „ele este vedete”(s-au targuit cu taranii pe care ii rugau sa le faca reducere) si ultima era o fata de 18 ani care dansa intr-un bar. La emisiunea lui Fuego era invitata Maria Ciobanu. In timp ce la Cabral in emisiune se dasfasura o dezbatere „civilizata” in care toata lumea vorbea in acelasi timp, la Fuego invitata a spus ca nu ii place foarte mult sa vorbeasca si ca prefera sa cante. Pe cuvant ca m-a uns pe suflet cantecul Mariei Ciobanu si m-a uimit vocea si timbrul si faptul ca ea canta live. Mi-a placut la fel de mult ultima invitata de la Povestiri care probabil si-a dat seama ca nu se pricepe foarte mult sa vorbeasca si a fost prima la dans. Restul: o apa si un pamant! Cred ca pe la 3 m-am uitat la „Destept are A2” unde era invitat un tanar al carui nume din pacate(si spre rusinea mea) nu l-am retinut, dar care mi-a placut pt ca a discutat cateva probleme cotidiene intr-un mod foarte simpatic. Pe la 4 eram franta si am inchis orce mijloc de comunicare(Tv, tel etc) fiindca voiam sa dorm pana la 12, spre fericirea mea mami de dimineata mi-a conectat iar telefonul si m-am trezit la 8. Aleluia!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

