Ora

Eram in statie si asteptam un 13. Imi era somn si parca imi venea sa ma intind pe banca si sa dorm acolo. S-au apropiat doi oameni de mine si s-au asezat. Un barbat destul de bine facut si o femeie foarte slaba care tusea intr-una. Tin minte ca el ii reprosa ca mancase prea multa inghetata… parca ar fi vrut sa spele imaginea pe care mi-o crease acea tuse groasa. Ea si-a aprins apoi o tigara. El fuma de la inceput. Deodata vad un kinder apropiindu-se cu doua prajituri in mana. A zis ca nu ii plac si i le-a dat femeii care a inceput sa le manance. Apoi copilul a scos dintr-o plasa o sticla si o carpa si a traversat strada. S-a oprit la semafor si intreba oamenii daca poate sa le spele parbrizul masinii. Majoritatea spuneau nu. Din asta am invatat ceva.

2 comentarii

  1. ce?😀

  2. Era o poveste cu subinteles si as fi vrut sa nu ii stric farmecul, dar daca tot ai intrebat am sa iti spun: desi unii copii(mai exact majoritatea lor) sunt intretinuti de parinti, exista si copii care intretin parintii si al doilea lucru pe care l-am invatat este ca banii se fac greu muncind.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

