Surpriza din lac

Era o zi insorita si dupa ore am plecat la „vanatoare”. Am luat un sac de cartofi si am facut din el un fel de plasa pentru fluturi. Cand am terminat a luat-o si a plecat sa le prinda. Nu a trecut mult timp si am auzit-o strigand: „Adri, prinsai una!” si se indrepta spre mine cu broasca in mana. Imi venea sa rad pentru ca era haioasa situatia: dupa ce ne chinuiseram sa construim „capcana” si-a dat seama ca dansele sunt proaste si dupa ce sar in lac raman impotmolite in mal. A fost usor sa o ia (cred eu si putin dezgustator). Am deschis borcanul si a varat-o inauntru. A doua nu a mai avut loc si a ramas in sac. Era innamolita pe maini si cu broastele in mana.

O zi cu Anca

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

