Si altii…

M-a interesat ce anume reprezinta moartea si ce inseamna ea atat pentru cel ce moare cat si pentru cei din jur. Nu mica mi-a fost mirarea sa descopar ca majoritatea oamenilor prefera sa nu vorbeasca despre acest subiect. Si acum ma intreb eu: oare de ce? Toata lumea site ca o sa moara la un moment dat. Vorbind de exemplu de anul 2107 nimeni contemporan cu mine nu spera sa se trezeasca in vreuna din zilele lui. Cu toate astea oamenii cred ca prefera sa se gandeasca la grijile cotidiene si mai putin la „ce s-ar intampla daca…”.Bine fac! Nu poti petrece o viata gandindu-te ca in secunda urmatoare poate mori, dar nici gandindu-te ca pana mori „mai e”. Ajung iar la „mediocru” si „echilibru”, despre care acum refuz sa discut… sa nu ma intind totusi prea mult. De sesizat ar fi faptul ca pentru omul care moare nimic nu mai conteaza. El deja nu mai simte durere, frica etc., spre deosebire de cei ce raman in urma lui(familie, prieteni) care vor suferi o perioada de timp(mi-ar placea sa ii spun „perioada de acomodare”). Am mai observat ca oamenilor le pare rau. Daca moare Ionescu imi pare rau de el, ca a murit… si ce moarte cumplita! Vaaai, dar eu nu il cunosteam pe omul asta!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

