„Toti cainii merg in rai”

     Aceasta este varianta rustica a Craiovei.
     Mergand cu caruta mea „preferata”, 13,  si privind prin geamul aburit, am observat cateva oite pascand in jurul baltii din Craiovita Veche. Mai aproape, mi-am dat seama ca nu sunt singure ci cu un ciobanas care avea grija sa nu se indeparteze.
     In caruta a urcat o doamna foarte suparata ca un anume controlor nenorocit a dat-o jos din alt autobuz pentru ca nu ar fi avut un anume carnet vizat. Vaaai… „nenoricitul, daca ar stii ca Docu e mehedintean de-al meu, da` lasa ca o sa stie maine cand nu o sa mai fie controlor”. Simpatica madame ii povestea bietului sofer despre fata ei pe care nu o mai vazuse de trei ani si care poarta numele de Amalia dupa Amalia Rodrigues care a participat la Eurovision in 1998. „Daca era baiat il chema Rene Russo… ce mi-a mai placut numele asta”. Stimabila a coborat cu o statie inaintea mea.
     In drum spre casa un domn m-a oprit si m-a intrebat politicos:  „-Domnisoara, nu va suparati, aveti cumva 5000 sa imi iau si eu tigari?”.

     (Inspirat din fapte reale)

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

