My material world

Unele lucruri ni le alegem, altele ni le confectionam singuri, altele ni le fac cei din jur. Am citit un articol in Geo in care scria cat timp pierdem noi degeaba datorita influentei mediului inconjurator. Nu de putine ori mi-am dorit sa stau izolata o saptamana, fara sa aud „Adi ce facusi in baie!?” sau „Fa-ti curat!”(la mine dezastru total poate fi curatenie pt ca stiu exact unde imi este fiecare lucru) sau „Lasa-ma la calculator!” sau „Mai invata si tu ceva!”… Oricat de dor o sa imi fie de acest inceput de „lesa”, imi vine sa fug.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

