Prea iubitul meu Mos Craciun,

Am fost atat de dezamagita sa aflu ca nu existi cu adevarat incat as fi preferat sa nu imi aduci nimic niciodata. Erai foarte dubios pentru ca nu am fost deloc cuminte si totusi mereu mi-ai adus lucruri frumoase pe care inca le pastrez si le privesc cu mare drag. Unii iti cer multe pentru ei. Altii cer pentru cei din jur. Eu, Mos Craciun, in numele meu si al tuturor copiilor pe care i-ai dezamagit, iti cer sa existi! Asta imi doresc. Stiu ca nu am fost cuminte nici anul acesta si nu merit nimic, dar cum mereu ai fost intelegator, fa-mi posibila dorinta.

Cu drag, Craciunita ta scumpa si draga

3 comentarii

  1. mosul nu exista?! :O

  2. Trist,nu?😦

  3. ai mah k exista! [-( intra p gaura cheii in fiekre noapte si ne aduce fericire, voie buna, si MULTA pofta d mancare…d`aia e si asa d mare traista aia.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

