Autoportret

Semianalfabeta, tocilara, inconstienta, atenta, superficiala,  inteligenta, proasta, haioasa, serioasa, timida, indrazneata, impiedicata, grijulie, uituca etc etc. Am incercat doar sa ma pun in locul celorlalti si sa incerc sa imi dau seama cum ma percep. Nu m-a ajutat cu nimic pentru ca faptul ca stiu cum ma vede fiecare nu imi poate schimba nici stilul de viata, nici personalitatea, nu ma face nici „mai buna” si nici „mai rea”. Am inceput sa inteleg, inca de acum vreo 2 ani, ca nu toata lumea trebuie sa ma placa, asa cum nici eu nu plac pe toata lumea. „Intr-o lume in care poti fi oricine cel mai bine e sa fii tu!”

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

