De unde poti sa (de)cazi?

Foarte dezamagita de Romanica si de oltenii mei. E foarte adevarat ca esentele puternice se tin in flacoane mici. Drept urmare si reciproca e adevarata. Ce am vazut in ultimele sapte zile mi-a ajuns. Mai nou m-am trezit ieri (DUMINICA) cu unii sapand o ditamai groapa in fata blocului. M-am speriat pentru ca am crezut ca ar fi fost vreo scapare de gaze sau ceva, dar oamenii s-au apucat sa repare pentru ca era acolo o denivelare si ii dureau ochii privind-o. Din autobuz „invat” tot felul de expresii noi gen: „Te pun in genunchi si te bat”, „A-Biletele la control/B-Nu am/A-Nici eu” etc etc. In parc, la mult mediatizatul eveniment(la noi in oras) „Z C”, ce credeti ca s-a intamplat tocmai cand toata lumea astepta sa inceapa concertul? S-a luat curentul in tot parcul. Spre fericirea noastra si a jandarmilor, care nu stiau ce cauta acolo si intrebau „Da` de ce vreti lumina?”, am stat doar vreo jumatate de ora in bezna. Cir… pardon, specacolul programat initial sa inceapa la 18:30 a inceput la 20:30. Multumim organizatorilor ca ne-au dat timp pentru un mic, o bere etc. In concluzie… Amin!

1 comentariu

  1. mi`a placut faza cu „Te pun in genunchi si te bat:. suna asa de…evul mediu. parca si torquemada ar fi un mic copilas langa unu` ca asta!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

