Singur

Cineva m-a aruncat aici. La inceput mi-am dorit sa fiu mare. Am crescut. Apoi voiam sa fiu iar mic si pentru ca nu s-a putut cineva a azvarlit in mare o balena si m-a facut pe mine mai mic. Am vrut sa fiu fioros. Si mi-au crescut doi colti si toti fugeau de mine. Cand am vrut sa fiu ca inainte mi-au cazut coltii si a aparut un animal cu o coama haioasa. Am ras pentru ca era comic. Apoi am plans pentru ca m-a batut. Mi se facuse intr-un timp frig. Asa ca m-am umplut de par, dar s-a imbaxit si mirosea urat asa ca mi-a cazut tot si acum deger. Voiam sa fiu maret si am ajuns vedeta. Acum nu mai vreau sa rada lumea de mine. Asa voi ajunge singur.

Din jurnalul unui elefant.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

