Tangent la infinit

Lucrurile importante din viata unui om: mersul la scoala, terminarea gimnaziului, apoi terminarea liceului, apoi terminarea facultatii apoi casatoria, apoi doi copii, apoi 100 de rude moarte in 101 feluri diferite. Asta numeste omul important. Pentru mine important nu este ca am terminat o scoala generala ci ca acolo am avut colegi foarte nebuni care imi furau adidasii si mi-i legau de lustra si imi dezlegau sireturile si le legau in pomul din fata geamului. Importante erau orele pe care le stateam in camin pe balansoare. Acum important nu e ca urmez un liceu ci ca mor de frica atunci cand am tema nefacuta la mate si vine diri sa ne controleze. Sau cand chiulim de la ultimele ore in fiecare zi. Sau cand ma priveste Busuiocescu drept in ochi si imi ingheata inima si ma trece un fior pana in varfurile degetelor. Cand o ruda moare, fie ea apropiata sau nu, important nu e cum sau de ce a murit, nu e important nici macar faptul ca a murit. E important doar ca ti-a lasat amintiri unice si o sa ti minte momentele frumoase pe care le-ai petrecut langa persoana respectiva. Asa cum tin eu minte ca il sunam pe taie sa ii spun ca il iubesc de fiecare data cand aveam ceva greu de facut. Adevarul e ca desi ii ziceam in spirit de gluma eu chiar il iubeam si inca il iubesc. Daca ma marit nu e importanta nunta propriu-zisa ci persoana pe care o aleg. Nunta e doar o convenienta sociala. Daca voi avea copii important cred ca va fi sa ii aud spunand primul cuvant si sa ii vad facand primii pasi si apoi alergand si junacdu-se in parc sau la leganuse. Important in viata este sa nu regreti nimic si sa iti dai seama ca in cautarea fericirii absolute esti fericit.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

