To be another me

In fiecare zi cineva imi spune „trebuie sa fii tu” si in fiecare zi imi e tot mai greu sa imi dau seama la ce se refera. Cea mai grea decizie a mea este sa imi aleg un drum de urmat. Parca as fi in mijlocul unui labirint din care nu mai am cum sa ies pentru ca toate drumurile pe care le incerc ma aduc inapoi. Daca nu voi putea merge pe niciunul atunci o sa iau o lopata si o sa imi fac singura altul. Unde oi iesi, acolo sa raman.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

