Inceput de toamna

Azi am fost la maie. Adevarul este ca nu o mai vazusem de cateva saptamani. Imi pare rau pentru ca nu am dormit nici macar 1 noapte acolo vacanta asta. Da stiu, inca mai am timp. Problema este ca nu stiu exact dar de cand a murit taie nu imi mai vine sa dorm acolo. Nu pentru ca mi-ar fi frica sau ceva, ci pur si simplu… offf Greu. Voiam sa fac din asta un jurnal, dar este imposibil 100%. Imi e greu sa scriu multe lucruri si nu inteleg de ce. O sa ma gandesc cat din viata mea vreau sa o impartasesc cu restul lumii necunoscute. Stiu ca poate nimeni nu ma va citi, dar tot greu imi este. Ma distreaza vremea. Mi se pare comic sa vezi ceva atat de schimbator. Intr-un moment ploua, apoi soare, apoi apare un nor si ploua iar… E exact ca o viata de om, doar ca toate se petrec intr-o zi. In poza „admirati” apusul soarelui vazut de la fereastra camerei mele.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

