Cand si incotro?

Trec printr-o perioada foarte greu de suportat in care incertitudinea nu imi mai da pace si nu ma mai lasa sa dorm. Nu stiu daca este ceva specific noua, adolescentilor, dar nu am idee ce vreau sa fac din viata mea. Mereu visez prea sus si sunt constienta de asta, dar si stabilirea unui ideal constituie un factor important. Totusi atunci cand ai mai multe variante de a ajunge „ceva in viata” si niciuna nu iti face cu ochiul, ce pot sa faci? Imi imaginez viata mea in mii de feluri monotone si plictisitoare. Multi oameni au 50 de ani dintre care au trait doar 20. „Nu stiu nimic… si nici asta nu mai stiu”. In poza e Manu. Probabil ca cei mai frumosi ani sunt ai lui.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

