Pana la urma m-am lamurit

Azi am primit o vedere de la Cornelia, careia ii multumesc ft ft mult. Nu mai conteaza ce a fost, adica ba da, dar mi-a trecut supararea, desi stiu ca inca nimeni nu a reusit sa ma inteleaga, poate nici macar eu, dar m-am simtit chiar foarte prost. Oricum nu mai scol mortii… a trecut! Vreau sa mai spun ca mi-as dori ft ft tare sa mai ajung la mare anul asta, dar nu cred ca mai am sanse… Asta e… mai e un an si la anul! Poza de sus e cu mine si Cornelia in tabara de la Pescarus(2005).  Acolo unde am devenit noi celebre… Ce vremuri…  O sa imi fac o data timp sa imi mai amintesc nebuniile de atunci.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

