Parte din parti (Un meduz si o meduza…)

Acum fix 1 luna eram in Ring la Laura Andresan. Concert de zile mari, ce sa mai! Cel mai frumos a fost dupa, cand au pus numai muzica veche si super tare pe care dansa toata lumea. A fost o hora imensa cat tot spatiul din fata scenei in care a dansat toata lumea prezenta pe melodia din „Zorba Grecul”, apoi Meniaito si altele si altele… Nu. Am gresit. Asta a fost seara in care am fost cu Alina la Vraja Marii si apoi am dormit pe plaja si eu am murit de frig si am lasat-o acolo. Imi era mai bine pt ca tocmai scapasem de arsurile de pe picioare pe care le „dobandisem” cu o zi inainte.Scuze pt confuzie.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

