Ce fac eu cand Yahoo Messenger nu mai merge

Mi se intampla cateodata sa imi ramana Messengerul blocat asa:

Yahoo1

Dupa un timp imi da o eroare si gata.

Cand nu mai merge Messengerul, eu schimb conexiunea. Ca sa fac asta intru in “Connection Preferences” si interschimb modul de conectare la internet. Daca e pe proxy il trec pe direct si viceversa:

Yahoo3

Yahoo2 

Nu stiu daca va ajuta pe cineva, dar cum am auzit multa lume zicand “Nu imi merge Messengerul”, ma gandesc ca poate li se intampla acelasi lucru.

Un comentariu

  1. numai merge


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 56 other followers